TAPAS & KLASSÖL =]

Vilken FANTASTICO dag och kväll det blev! Efter en lång skoldag drog jag och Jenny på en liten promenad i Hagaparken. Sen drack vi vin & käkade vi tapas på omtalade Caliente vid sex. Efter det drog vi till MEST och träffade lite fler härliga vänner för en KLASSÖL vid åtta-snåret!! Alldeles för få sådana klassgrejer e jag på, men OJ så mysigt/skojsigt man kan ha. Och vilka samtalsämnen sedan.... ;)

Kvällen tog inte slut där utan jag, Jenny & Hanna drog vidare till en irländs pub i gamla stan och drack lite mer öl (läs: cider) och lyssnade på mysig livemusik samtidigt som vi spanade på förra Idolvinnaren Kevin Borg (??), haha! Jenny försåg mig även med mutmaterial för all framtid när hon framförde en Prince-imitation till låten Kiss inför min filmkamera på tunnelbanestationen. HAHAHAHAHA!

Bilder när jag orkar, nu: god kväll & sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0