my mind is grey

Hur kommer det sig, att ju mer jag har att läsa på en kort period, desto roligare blir det att städa & fixa med andra saker?

Jag har en massa, massa att läsa tilla imorgon men det går så långsamt för varannan sida börjar jag fixa med någonting annat. Ett snyggt kuddarrangemang på sängen, en sida, fransk manikyr på naglarna, en halv sida till, ett glas vatten med dagens vitamin & omega 3, två sidor, städa toaletten, en sida, fixa min pluggspellista på iTunes, ett stycke, en kopp varm choklad (för jag fryser ju så), en sida till, gå på toa och kissa (det har blivit många koppar choklad vid det här laget), en sida till, "kolla facebook en snabbis bara", en sida till - och så vidare, och så vidare...

Jag prokrastinerar as if there is no tomorrow. Kan man säga så? Aningens motsägelsefullt men ni förstår (förhoppningsvis?) vad jag menar.  
Herre gud, jag är ju helt himla h o p p l ö s ! !


ps. jag vill ha ett grått nagellack i färgen MINSK från mavala, så snyggt & passande för min förvirrade sinnesstämning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0