i-landsproblem

Mamma lagade fläskkotlett med rotfruktspytt till middag. Och sen till melodifestivalen åt vi lantchips* (bästa) och marabouchoklad*. Det var länge sen jag var såhär mätt ska jag säger er, hua! Känner mig så svullen så jag kan inte sova... Vilket i-landsproblem va? För mätt för att sova, ja ni hör ju...

Skönt ska det bli att dansa loss med "mina ungar" imorgon i alla fall, fyra timmar av studsa runt =)

Nu ska jag rota fram min lilla sömniga vovvsing från det hör hon gömmer sig i och gosa, gosa, gosa. Har nämligen badat Tessi ikväll så en lurvigare och mer väldoftande pälsboll av kärlek får man leta efter <3

Nattinatt på er där ute som förhoppningsvis kan sova!


* Melodifestivalen, julen, påsken, födelsedagskalas och Super-Speciella-Tillfällen är undantag från mitt sockerstopp ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0