hysteri and bajs in the air

Det är nånting fel på ventilationen på mitt våningsplan när jag kommer hem och det luktar ÜBERMÖÖÖÖK/BEBISBAJS i hela min hall. Vad f*n liksom?
Till slut inser jag att det är grannens blöjbebis vars odörer färdas genom ventilationen, haha! Just lovely...

För övrigt har jag en FET KLUMP i magen efter att ha sett sommarschemat på jobbet. Ska typ jobba tre gånger på en månad. Det är vad? En halva hyran före skatt i pengar? PANIK liksom! Jag vet visserligen att det bara är första utkastet, saker och ting förändras, men ändå... Jag som hade planerat att göra nånting kul i sommar och inte sitta som en parasit och rulla tummarna.

Nej, nu måste jag lugna mig och inte ta ut någonting i förskott.
Alltign ordnar sig, livet är bra, jobbet är kul och jag ska vinna på lotto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0